Меню сайта

Каталог статей

Главная » Статьи » Ауди

Заслужено популярна [Audi 80 B4]
Навіть театр починається з вішалки, а вже в автомобілі "одяг" - прежде всего. Тому зупинимося докладніше на кузові та інтер'єрі Ауді 80. Від своєї попередниці B4 відрізняється збільшеним багажником, зміненими крила, капот, бампер і фальшрадіаторной гратами. Колісна база була збільшена на 70 мм, а загальна довжина машини - на 80 мм. Просторого багажника як раз і не вистачало старої "восьмідесятке", щоб не червоніти в компанії конкурентів. Вона його отримала, водночас додавши в солідності. Склавши задні сидіння, обсяг багажника можна збільшити з 430 до 712 л.
І донині Ауді 80 виглядає сучасно. Класика не старіє не тільки морально. Кузов моделі оцинкованная, і від корозії не страждає. Якість фарбування теж висока, тому "рудої чуми" боятися не варто. По крайней мере, власникам "мирних" машин, без "бойового" минулого. Бита та неякісно відновлена "восьмідесятка" ржавеет набагато швидше, але, що цікаво, до критичного стану справа все одно не доходить. Осередки корозії можна регулярно зачищається та підфарбовувати, не боячись проткнуть дірку в кузові.
Крім седана, випускався і універсал. В якості серйозного вантажоперевізника його розглядати не варто, а для бажання виділитися з натовпу - цілком.
Інтер'єр Ауді 80 "вбити" досить важко. Якісні матеріали оздоблення старіють повільно, і навіть десятирічний автомобіль з пробігом 300.000 км здатний радувати око ідеальним станом салону. Скрипу і потріскування панелей теж не знайомі власникам цієї моделі.
Сидіння зручні. Позаду місця достатньо. Тільки акуратні з головою! Стійки кузова сильно нахилені усередину, і на пастки можна боляче "прикластися". Із приємних особливостей - велика кількість дефлекторів обдув салону. Їх у В4 сім, тому взимку замерзнути в ній важко.
Звичайно ж, як і на будь-який Ауді тих років, потрібно буде звикнути до третього підрульовими переключатели, яким включаються габаритні вогні і ближній світло фар. Всі Ауди 80 оснащені фірмовою системою безпеки Procon-Ten. Так називається система тросів, якою пов'язані силовий агрегат, рульова колонка та натяжітелі ременів безпеки. При сильному ударі, коли двигун "йде" з кріплень, він натягають троси, які переміщують далі від водія кермо і забезпечують преднатяг ременів безпеки.
"Нульові екіпажем" в лінійці моторів йшов 2,0-літровий бензиновий двигун потужністю всього 90 л.с. Він не вражає розгінний динамікою, але дуже тяговий "на низах". Цей силовий агрегат не любить високих обертів: якщо постійно тримати стрілку тахометра на червоній зоні, велика ймовірність обриву шатун. Система центрального уприскування Monojetronic - не зразок надійності. У ній занадто багато механічних систем, що вимагають підвищеної уваги. Тому цей мотор - найбільш невдалий із всієї гами.
Краще придбати іншу версію "двухлітровіка", потужністю 115 к.с. У нього багатоточечних впорскування з коректором октанового числа, і проблем з системою впорскування не виникає.
Пятіціліндровий двигун об'ємом 2,3 літра - оптимальний варіант для Ауді 80. Його потужності достатньо для автомобіля, а витрата палива не змусить напрягаться. Жаль тільки, що машин з цим мотором небагато.
Були в гамі і шестициліндровий агрегати об'ємом 2,6 л і 2,8 л. За своїм характером вони дуже схожі: м'які, плавні, без спортивної різкості. Ці двигуни - перший шестициліндровий "млинець" Audi, тому з пробігом у них з'являється цілий "ком" проблем. Низька якість матеріалу клапанний втулок чревате ремонтом головки після приблизно 150.000 км пробігу. Неприємно дивує витрата масла. Воно не тільки активно йде "на угар", але й подтекает по клапанним кришками і стику блоку з голівками. Привід газорозподільному механізму працює з підвищеним шумом і вібраціями, які швидко "пріканчівают" помпу та ролики. На шестициліндровий моторах краще міняти ремінь ГРМ трохи раніше, ніж передбачено заводською інструкцією. І саме неприємне - "шістки" не можна растачівать. Для капремонту потрібно купувати новий блок, який по вартості може наблизитися до самого автомобіля.
Для всіх бензинових моторів характерний швидкий знос помпи.
На нашому ринку особливим попитом користуються дизельні Ауді 80. Модель могла порадувати двома 1,9-літровий турбодизель потужністю 75 к.с. і 90 к.с. Другий - знаменитий TDI з безпосереднім вприскуванням палива та витратою при 90 км / ч всього 3,8 літра. Однак нові технології гарні, коли вони нові. Після пробігу 250.000-300.000 км (а інших машин у нас просто немає) TDI-шний мотор може доставити немало клопоту. До вартості паливного насоса і форсунок можна сміливо додавати вартість валідол - він точно знадобиться.
Краще вибрати перевірений 75-сильний мотор.
У обох дизелів періодично прогоряє прокладка головки блоку. Тому при покупці варто перевірити тосол і масло.
"Під завісу" випуску моделі в гамі моторів з'явилися 1,6-літровий бензиновий потужністю 100 к.с. і різні по потужності версії дволітровій двигуна. Ці модифікації на нашому ринку практично не зустрічаються.
Самий головний недолік моторів Ауді 80 - cистема охолодження. Часто виходить з ладу датчик покажчика температури охолоджуючої рідини, тріскається шланги, не спрацьовує вентилятор. Абсолютно всі двигуни потребують застосування фірмового антифризів і не виносять змішання "кровей".
Якщо не Quattro, то що?
Механічні КПП Ауді 80 перших років випуску мали дефекти, але вони, напевно, були усунені першим власником. Тому акуратно водієві навряд чи доведеться ремонтувати трансмісію. Відразу після покупки потрібно поміняти масло в коробці. У подальшій експлуатації варто стежити за сальників куліси КПП - він часто подтекает.
"Автомати" турбот не доставляє, якщо кожні 60.000 км міняти масло, фільтр, прокладку піддона КПП і перевіряти рівень масла в редукторі головної передачі.
При неагресивна стилі їзди ШРУСи живуть набагато більше 150.000 км. Те ж стосується і диска зчеплення.
А для любителів повного приводу краще машини, ніж Audi, не знайти. Поздовжня компонування силового агрегату спрощує трансмісію, а міжосьовий диференціал Torsen - річ практично неубіваемая. Він забезпечує постійне перерозподіл обертального моменту між передніми і задніми колесами і дуже надійний. Всі повноприводні машини мають блокування заднього диференціала - ще одна перевага в порівнянні з конкурентами.
Не забувайте, що на Quattro повинна використовуватися абсолютно однакова гума. Навіть якщо на какой-то осі вона буде "Лиса" - зі "старовиною" Torsen'ом можна буде попрощатися.
Всі інші повноприводні машини тих років доставляють набагато більше проблем, тому Ауді повинна йти під ь1.
"Стелеться" по дорозі "восьмідесятка" дуже жорстко. У цій машині не разоспішься - трясе. Передня підвіска у Ауді 80 - не самий сильний місце, але великих дірок у бюджеті не зробить. Раніше інших деталей "здаються" опори амортизаторів (8-9 у.о. за штуку). Кожні 50.000-60.000 км - заміна кульових опор і сайлент-блоків, втулок і стійок стабілізатора поперечної стійкості. Передні амортизатори "вихажівают" небагато: часом після 40.000 км вони потребують заміни.
З задньою підвіскою на передньопривідних машинах турбот не виникає. Сайлент-блоки задньої балки - ось єдина "видаткова" запчастину. Змінювати їх потрібно вчасно, інакше на звалище "попросили" задні амортизатори. У повно машини підвіска інша, і в ремонті обходиться набагато дорожче.
Які ще сюрпризи може підготувати Ауді 80 своєму власникові? Течь гідропідсилювача керма і гідроприводу зчеплення - не така вже й рідкісна річ для "німця". Гальмівна система без нарікань. Тільки у неуважні власників після обриву пильники подклінівают скоби супорта.
Надійність - не привід для гордості власника Ауді 80. Машина буде вимагати ремонту досить часто. Справедливості заради відзначимо, що запчастин на модель багато, і ціна на них далека від "атомної".
У наших умовах важлива не тільки надійність, але й витривалість. А ось за цим показником Ауді немає рівних. Міцний оцинкований кузов, висока якість оздоблення салону - ось він, "вічний" автомобіль.
Самий оптимальний варіант з точки зору економічності / динамічних характеристик / надійності - дволітровий 115-сильний мотор з механічною коробкою передач і переднім приводом. Всі інші модифікації вимагають великих витрат в експлуатації.
Любителям дизельних моторів потрібно уважно вибирати автомобіль. Знайти його у хорошому стані досить складно.
І останнє. Попит на "восьмідесяткі" великий. Навіть занадто. Тому хороша Противоугонная система не завадить.
 
Категория: Ауди | Добавил: avto-st (17.02.2009)
Просмотров: 5014 | Рейтинг: 4.0/2 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Форма входа

Поиск

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0